قتل ۲ کودک توسط پدر/ قاتل در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار عزیزالله ملکی عصر یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اعلام مفقود دو کودک توسط مادر لنگرودی، اظهار کرد: بررسی موضوع در دستور کلر پلیس آگاهی قرار گرفت. وی با بیان اینکه بعد از بررسی‌های صورت گرفته پلیس به پدر خانواده مشکوک می‌شود، افزود: پدر خانواده اهل و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار عزیزالله ملکی عصر یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اعلام مفقود دو کودک توسط مادر لنگرودی، اظهار کرد: بررسی موضوع در دستور کلر پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بعد از بررسی‌های صورت گرفته پلیس به پدر خانواده مشکوک می‌شود، افزود: پدر خانواده اهل و ساکن مشهد بود که پس از طلاق با فرزندانش به این شهر می‌کنند.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه وی در یک فرصت فرزندان ۷ و ۴ ساله خود را به قتل می‌رساند، تصریح کرد: قاتل با اعزام یک گروه از کارگاهان پلیس گیلان در مشهد دستگیر می‌شود.
وی با بیان اینکه این شخص فرزندانش را در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به قتل رسانده بود، افزود: قاتل پس از دستگیری از سوی پلیس آگاهی گیلان، به قتل فرزندانش اعتراف کرده و انگیزه خود را از این کار، کینه و دشمنی با همسر سابقش اعلام کرد.
فرمانده انتظامی گیلان گفت: بقایای اجساد این ۲ کودک که به دست پدرشان و با همدستی دوست ۴۲ ساله اش به قتل رسیده بودند، در شهر مشهد کشف شد.
سردار عزیزالله ملکی افزود: همدست قاتل هم در اقدامی غافلگیرانه در شهر لنگرود دستگیر شد.

منبع : خبرگزاری مهر