لازمه فرزند آوری حل مشکل اشتغالزایی است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور اظهار کر د: بنیاد برکت کارهای بسیار خوبی در سطح کشور به ویژه در زمینه اشتعالزایی انجام داده است. وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فرزند آوری […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور اظهار کر د: بنیاد برکت کارهای بسیار خوبی در سطح کشور به ویژه در زمینه اشتعالزایی انجام داده است.
وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فرزند آوری که ناشی از علل مختلفی است، اگر مشکل اشتغالزایی در کشور حل شود مشکل فرزند آوری هم حل خواهد شد.
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در برخی رسانه‌ها از انجام هزار سقط جنین در ایران در روز خبر داده شده که نشانگر دخالت عناصری از نفوذی‌ها است، گفت: این عناصر با تشویق و تهدید ما را وادار کرده و زمینه انجام این کار را در کشور فراهم می‌کنند.
به گفته وی با این وجود افراد با ایمان و دارای آزاده تحت تأثیر این تبلیغات قرار نمی‌گیرند و به وظیفه خود در این باره به خوبی عمل می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نیاز است اقدامات ستاد اجرایی در این خصوص به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود.