لزوم بازنگری‌ مجدد بر حریم رودخانه فشم و میگون

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی با اعضای شورای شهر اوشان، فشم و میگون اظهار داشت: شهرداری‌ها در حوزه اراضی دقت بیشتری داشته باشند، البته بر بحث مالکیت در اسلام بسیار تاکید شده، ولی اینکه هر کسی هر کاری بخواهد انجام دهد، نیست. وی تصریح کرد: مسائل قانونی و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی با اعضای شورای شهر اوشان، فشم و میگون اظهار داشت: شهرداری‌ها در حوزه اراضی دقت بیشتری داشته باشند، البته بر بحث مالکیت در اسلام بسیار تاکید شده، ولی اینکه هر کسی هر کاری بخواهد انجام دهد، نیست.
وی تصریح کرد: مسائل قانونی و نظارتی باید به طور دقیق انجام شود و جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا که در قانون بر آن تاکید شده است، نباید آسیب ببیند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: اگر کسی مرتکب اشتباه و لغزشی شده است، خودش باید پاسخگو باشد، ولی این به معنای این نیست که بخواهیم ذهنیت افکار عمومی را نسبت به نظام که تبلور آن شوراها هستند، خدشه‌دار کنیم.
چراغعلی سپس بر انتخابات پرشور تاکید کرد و افزود: با اراده‌ای قوی برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری مردم برنامه‌ریزی کنید، تا با حضور پرشور مردم بتوانیم شاهد انتخابی خوب باشیم.
وی همچنین با اشاره بر اینکه باید به حریم رودخانه توجه کنیم گفت: باید بازنگری‌ها مجدد و تحلیل مهندسی لازم بر حریم رودخانه در منطقه فشم و میگون صورت بگیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: با توجه به اینکه در ۲ سال اخیر در اجرای حریم‌های ابلاغی و چالش‌هایی که متوجه طرح‌های جامع و طرح‌های تفصیلی است، باید برنامه‌ریزی های لازم را انجام دهیم باید توجه داشت هم حقوق مردم و هم مسائل محیط زیستی مدنظر قرار گیرد.
چراغعلی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: باید در این کار بر آب شُرب مردم نیز به عنوان اصل و ضرورتی بنیادین توجه داشته باشیم.