لزوم خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سوی دولت؛ مرکبات روی شاخه ها ماندند

به گزارش بازار، علی کریمی فیروزجایی با بیان اینکه به‌دلیل آزادسازی قیمت ارز نهادهای دامی با گرانی مواجه شده است، اظهار کرد: عشایر امسال با مشکل خشکسالی مواجه شدند و وزارت جهاد کشاورزی موفق نشد به وظایف خود در خرید دام عمل کند که امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی تمهیدات لازم در این راستا را بکار […]

به گزارش بازار، علی کریمی فیروزجایی با بیان اینکه به‌دلیل آزادسازی قیمت ارز نهادهای دامی با گرانی مواجه شده است، اظهار کرد: عشایر امسال با مشکل خشکسالی مواجه شدند و وزارت جهاد کشاورزی موفق نشد به وظایف خود در خرید دام عمل کند که امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی تمهیدات لازم در این راستا را بکار گیرد.
وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در خرید تضمینی محصولات کشاورزی باید تمهیدات لازم را به‌کار می‌گرفت بطوریکه قانونش هم اخیرا ابلاغ شده است، افزود: مرکبات در شاخه‌های درخت باقی مانده و مردم مازندران از این وضعیت گلایه‌مند هستند.
نماینده مردم بابل، تصریح کرد: ۵ میلیون تن تولید مرکبات در مازندران داریم و مصرف داخلی ما ۲.۵ میلیون تن است که نیمی از مرکبات استان باید صادر شود.
کریمی فیروزجایی تاکید کرد: اصلی‌ترین چالش پیش‌رو در مقوله برنج واردات بی‌رویه این محصول است که لازم است دولت توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، به اجرای قانون رتبه بندی معلمان که در مجلس مورد تصویب قرار گرفت اشاره کرد و گفت: دولت باید هرچه زودتر آیین نامه و سازوکار اجرای این قانون را فراهم کند، معلمان بیشتر از این معطل نمانند.