مازندران از شرایط پایداری در امنیت غذایی برخوردار است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن عنایتی کلیجی بعدازظهر سه شنبه در کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان گفت: عمر انقلاب اسلامی به ۴۴ سالگی رسید و اتفاقات بزرگی در ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی بوجود آمد و فرصت خوبی است تا دستاوردها را برای مردم تبیین کنیم. وی ادامه داد: در حوزه امنیت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن عنایتی کلیجی بعدازظهر سه شنبه در کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان گفت: عمر انقلاب اسلامی به ۴۴ سالگی رسید و اتفاقات بزرگی در ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی بوجود آمد و فرصت خوبی است تا دستاوردها را برای مردم تبیین کنیم.
وی ادامه داد: در حوزه امنیت غذایی و خوداتکایی در کشور دستاوردهایی بوجود آمد و تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی تلاش‌های ارزنده‌ای داشتند و مازندران نیز از شرایط پایداری در امنیت غذایی برخوردار است.
هنایتی گفت: به سمت توسعه و تعالی و امیدآفرینی در حوزه‌های مختلف حرکت کردیم و باید از ظرفیت‌ها و داشته‌های موجود استفاده بهینه کنیم و بهره‌وری خوبی داشته باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: برخی از بخش‌های حوزه کشاورزی را باید اولویت‌دار کنیم و امروزه امنیت غذایی در دنیا مقوله مهمی است و تمام کشورها به سمت ارتقا امنیت غذایی و ذخیره‌سازی استراتژیک غذایی سوق پیدا کردند.
وی بیان کرد: دهه فجر تولد انقلاب اسلامی است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این ایام انجام شود.
عنایتی گفت: دستاوردهای انقلاب را باید به نسل آینده انتقال دهیم و از تهاجم فرهنگی که جوانان درگیر شدند و تحت تأثیر سرخوردگان نظام قرار گرفتند ما باید تلاش کنیم دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.
حجت الاسلام محمد علی رضاپور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی گفت: باید فضای دهه فجر با ادبیات امیدآفرینی، نشاط اجتماعی و خدمت برای مردم باشد زیرا مردم باید صدای ایجاد نشاط و امید را بشنوند و طعم شیرین خدمت را بچشند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، گفت: جشن بزرگی می‌توان برای خانواده جهاد کشاورزی در دهه فجر برگزار کنیم‌.

منبع : مهر نیوز