مازندران در حوزه زیرساخت ها عقب مانده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، شمس الدین حسینی بعدازظهر پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، از این شهید به عنوان مکتب ساز یاد کرد و گفت: این سردار شهید باید الگوی زندگی ما تبدیل شود. وی با اشاره به عقب ماندگی استان در حوزه زیرساخت‌ها اظهار داشت: میزان سپرده گذاری […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، شمس الدین حسینی بعدازظهر پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، از این شهید به عنوان مکتب ساز یاد کرد و گفت: این سردار شهید باید الگوی زندگی ما تبدیل شود.
وی با اشاره به عقب ماندگی استان در حوزه زیرساخت‌ها اظهار داشت: میزان سپرده گذاری و اهدای تسهیلات در غرب استان نسبت به شرق روند کاهش ۶۰ درصد داشته است و فرمانداران منطقه باید بررسی کنند چرا سپرده گذاری بانکی و اعطای تسهیلات در غرب استان کاهش شدید دارد.
وی با تاکید براین که توسعه اقتصادی با گره گشایی و کارسازی عملی می‌شود، افزود: توسعه اقتصادی در منطقه به صورت ویژه دیده شود و قانون کسب و کار باید با تغییر دیدگاه توجه و عملیاتی شود.
حسینی گره ترافیکی در غرب مازندران را یکی از چالش‌های جدی و مهم بیان کرد و گفت: شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر باید برای توسعه رینگ شهری تلاش کنند.
این نماینده مجلس ایجاد دانشکده مستقل علوم پزشکی در غرب استان را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: ۳۰ نفر عضو هیئت علمی در این دانشکده فعالیت دارند.

منبع : مهر نیوز