مانع زدایی از ۵۰ واحد تولیدی توسط بسیج سازندگی استان سمنان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی کاشفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی بسیج سازندگی استان سمنان از مانع زدایی از ۵۰ واحد تولیدی صنعتی در سال جاری خبر داد و ابراز کرد: ورود جدی به بحث مانع زدایی از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال‌های بیشتر با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی کاشفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی بسیج سازندگی استان سمنان از مانع زدایی از ۵۰ واحد تولیدی صنعتی در سال جاری خبر داد و ابراز کرد: ورود جدی به بحث مانع زدایی از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال‌های بیشتر با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به خصوص در زمینه اقتصاد طی سال‌های اخیر، از جمله اقدامات بسیج سازندگی استان سمنان بوده است.
وی با بیان اینکه مانع زدایی و رفع موانع تولید توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است، ابراز داشت: عمده مشکلات این واحدها بحث‌های فروش محصولات، سرمایه در گردش، مجوزها، مالیاتی و بیمه‌ای بوده است.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با اشاره به اقدامات قرارگاه در زمینه اشتغال زایی به خصوص روستاهای استان، تاکید کرد: چهار کارگاه خیاطی با اشتغال ۴۰ نفر در شش ماهه نخست سال جاری با همراهی بسیج سازندگی در استان ایجاد شده است.
کاشفی با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در این کارگاه ویژه بانوان و به خصوص زنان سرپرست خانوار بوده است، گفت: در ادامه سال نیز راه اندازی کارگاه‌های مشابه در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج محرومیت زدایی و خدمت رسانی را از اولویت به مأموریت برای خود تبدیل کرده‌اند، تاکید داشت: از همه توان و ظرفیت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرده این و روند این خدمت رسانی‌ها در بخش‌های مختلف ادامه خواهد داشت.