مانور ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ عملیات نظامی علیه جنین لغو شد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این مانور قرار است صبح امروز آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد. در این مانور یگان‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی مشارکت خواهند داشت. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در این مانور سناریوهای مختلف و […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این مانور قرار است صبح امروز آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد.
در این مانور یگان‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی مشارکت خواهند داشت.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در این مانور سناریوهای مختلف و همکاری بین نیروهای زمینی و هوایی در شرایط مختلف تمرین خواهد شد.

عملیات یورش به جنین لغو شد
در تحولی دیگر، صبح امروز یکشنبه رسانه‌های عبری مدعی شدند که آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اواخر هفته گذشته عملیاتی گسترده که قرار بود در جنین انجام شود، را لغو کرده است.
شبکه عبری کان در این باره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از ماه‌ها قبل قرار بود طی عملیاتی دست به بازداشت گسترده مبارزان مقاومت در جنین بزند و این عملیات در حالی قرار بود آغاز شود که جسد یک نظامی اسرائیلی در جنین ربوده شده بود.
این شبکه افزود که فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته قرار بود جلسه‌ای را برای آغاز این عملیات نظامی در جنین برگزار کنند اما کوخاوی روز پنجشنبه این جلسه را لغو کرد و در پی آن عملیات نیز فعلاً لغو شده است.
شبکه کان عنوان کرد که کوخاوی پس از گذشت ۱۳ ساعت از ربوده شدن جسد نظامی صهیونیست در جنین و فراهم شدن زمینه مذاکرات با فلسطینیان با همکاری تشکیلات خودگردان به منظور بازگردان جسد این سرباز، طرح حمله به این شهر را لغو کرد.

منبع : مهر نیوز