مجوز برای برگزاری هیچ برنامه ای در استان تهران صادر نمی شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران با تاکید بر اینکه هیچ مجوزی برای هیچ برنامه‌ای از سوی استانداری تهران صادر نخواهد شد اظهار داشت: مراسم ماه محرم با رعایت شرایط خاص و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. محسنی بندپی با اشاره به اینکه […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران با تاکید بر اینکه هیچ مجوزی برای هیچ برنامه‌ای از سوی استانداری تهران صادر نخواهد شد اظهار داشت: مراسم ماه محرم با رعایت شرایط خاص و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه باید از همه اعضای کادر درمان کمال قدرانی و تشکر را داشته باشیم گفت: با حمایت و پای کار ماندن همه کادر درمان و دستگاه‌های مختلف واکسیناسیون به ۱۹.۶ درصد جمعیت هدف رسیده است.

استاندار تهران بیان داشت: با توجه به اینکه رعایت پروتکل‌ها کاهش چشمگیر داشته است این روند قابل تحمل نیست چرا که کادر درمان بسیار خسته هستند و فشار مضاعفی بر دوش آنان قرار گرفته است.

وی همچنین از کاهش ۴۵ درصدی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در پایانه‌های حمل و نقل عمومی، رستوران‌ها، تالارها و پاساژها خبر داد و عنوان داشت: در این خصوص جلسه مشترکی در استانداری تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضائی و نظارتی برگزار خواهد شد تا شرایط به این افراد گوشزد شود.