محدودیت‌های جدید کرونایی در هرمزگان اجرا می شود

به گزارش سردبیر پرس، حسین امیرتیموری افزود: در شهرستان‌های قرمز دستگاه‌های با خدمات ضروری با یک سوم ظرفیت و دستگاه‌های با خدمات غیر ضروری با ۵۰ درصد نیرو فعالیت می‌کنند. وی با بیان اینکه جلسات در فضای بسته بیش از ۱۵ نفر ممنوع است، گفت: خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به این شهرستان‌ها […]

به گزارش سردبیر پرس، حسین امیرتیموری افزود: در شهرستان‌های قرمز دستگاه‌های با خدمات ضروری با یک سوم ظرفیت و دستگاه‌های با خدمات غیر ضروری با ۵۰ درصد نیرو فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه جلسات در فضای بسته بیش از ۱۵ نفر ممنوع است، گفت: خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به این شهرستان‌ها ممنوع است.
امیرتیموری با اشاره به اینکه مشاغل ۲، ۳ و ۴ تعطیل است، افزود: تردد شبانه از در شهرستان‌های قرمز از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح ممنوع است.
مدیرکل اجتماعی استانداری گفت: برگزاری جلسات عروسی، عزا، اجتماعات فرهنگی، مذهبی، مناسبت‌های ملی و نماز جمعه‌ها نیز در این شهرستان‌ها تعطیل است. در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی کارکنان خدمات ضروری در اداره‌های دولتی با دو سوم نیرو فعالیت می‌کنند.
امیرتیموری با اشاره به اینکه جلسات در این شهرستان‌ها نباید بیشتر از ۲۰ نفر باشد، گفت: مشاغل گروه ۳ و ۴ تعطیل و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح است.
مدیرکل اجتماعی استانداری افزود: در شهرستان‌های در وضعیت زرد نیز مشاغل گروه چهار تعطیل است.
رئیس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس هم گفت: از ابتدای امسال بیماران ورودی به بیمارستان حدود سه برابر افزایش یافته است.