محدودیت های شدید لیگ ملت های والیبال دردسر ساز شد/ ملی‌پوش لهستان در نقش ماساژور!

محدودیت های لیگ ملت های امسال باعث شده بازیکنان چند کاره بیشتر مورد توجه مربیان قرار بگیرند. به گزارش سردبیر پرس، لیگ ملت های ۲۰۲۱ در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان […]

محدودیت های لیگ ملت های امسال باعث شده بازیکنان چند کاره بیشتر مورد توجه مربیان قرار بگیرند.
به گزارش سردبیر پرس، لیگ ملت های ۲۰۲۱ در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز شود و تا دوم تیرماه به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد. 
طبق اعلام فدراسیون جهانی هر تیم می تواند تعداد محدودی افراد را به این مسابقات با خود همراه کند. قوانین این دوره از رقابت ها بسیار سخت و محدودیت ها برای بازیکنان به دلیل شیوع کرونا بسیار شدید شده است؛ این محدودیت ها به گونه ای است که هر تیم می تواند حداکثر ۲۵ نفر را با خود به ایتالیا ببرد.
۲۵ نفر شامل کادر فنی، کادر پزشکی، بازیکنان و … خواهد بود و به دلیل محدودیت، افراد همه فن حریف برای تیم های ملی بسیار ارزشمند هستند و توجه مربیان را به خود جلب می کنند.
دامیان وُیتاشِک لیبرو اهل لهستان و عضو تیم ملی در طول اردوی تمرینی درحال آموزش دیدن دوره ماساژ است! این بازیکن سعی دارد با یادگیری ماساژ یک ظرفیت برای اضافه کردن کادر فنی و یا بازیکن در لیگ ملت ها خالی کند.
گفته می شود که وُیتاشِک هم این کار را به خوبی یاد گرفته و باید دید که آیا چنین مهارتهایی برای لیبروی لهستان در طول لیگ ملت های امسال مفید خواهد بود یا خیر؟

انتهای پیام