محل برگزاری کشتی با چوخه اسفراین از حالت ایده آل فاصله دارد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد رضا حسین نژاد عصر پنج شنبه در دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: دکتر محمدرضا حسین نژاد بر اهتمام و توجه ویژه این وزارتخانه نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان تاکید کرد. گزارشی از پروژه‌های ناتمام حوزه ورزش استان به […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد رضا حسین نژاد عصر پنج شنبه در دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: دکتر محمدرضا حسین نژاد بر اهتمام و توجه ویژه این وزارتخانه نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان تاکید کرد. گزارشی از پروژه‌های ناتمام حوزه ورزش استان به ویژه در بخش سالن‌های ورزشی ارائه خواهد شد.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرستان اسفراین و القا حس پهلوانی و گذشت به تماشاچیان، گفت: محل برگزاری این مسابقات با ایده آل های لازم فاصله دارد که باید به این موضوع رسیدگی شود.
در ادامه این دیدار امیر حسین مطلبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: برنامه ریزی دولت اتمام ساخت اماکن ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در سال جاری است.
وی با تاکید بر اینکه در سال جاری پروژه‌های جدید تعریف نخواهیم کرد، افزود: اتمام ساخت امکان ورزشی در مناطقی که با تزریق اندک اعتبارات و امکانات قابل بهره برداری است نیز در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است.
مطلبی با اشاره به توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان به رشته ورزشی کشتی با چوخه، گفت: این ورزش می‌تواند پرورش دهنده قهرمانان مختلف و اساس بسیاری از رشته‌های ورزشی باشد.

منبع : خبرگزاری مهر