مخلان نظم و امنیت در کوهدشت دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت محله‌های کوهدشت و بخش‌های تابعه، طرح ۴۸ ساعته دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی اجرا شد. وی گفت: این طرح با موضوع امنیت محله محور و با هدف مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت محله‌های کوهدشت و بخش‌های تابعه، طرح ۴۸ ساعته دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی اجرا شد.
وی گفت: این طرح با موضوع امنیت محله محور و با هدف مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و دستگیری متهمان فراری و سارقان طراحی شده بود.
فرمانده انتظامی کوهدشت ادامه داد: در اجرای این طرح همه گشت‌های محسوس و نامحسوس در قالب چندین اکیپ عملیاتی آماده عملیات شده و خوشبختانه در ساعات اولیه طرح به موفقیت‌هایی دست پیدا کردند.
سرهنگ قاسمی افزود: در این طرح ۳۳ نفر از مخلان نظم و امنیت که از قبل شناسایی شده بودند در عملیات غافلگیرانه پلیس کوهدشت دستگیر شدند.
وی گفت: ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه دارای دستور قضائی که شامل هفت دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت بود کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت از همکاری و همراهی مردم در اجرای این طرح تقدیر و تشکر و یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک مخلان نظم و امنیت عمومی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع : مهر نیوز