مدارس اهواز باوجود هوای ناسالم فعال هستند/اهواز آلوده تر از تهران

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای امروز کلانشهر اهواز در ساعت ۱۰ صبح به عدد ۱۸۲ AQI رسید. این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است که بر این اساس افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای امروز کلانشهر اهواز در ساعت ۱۰ صبح به عدد ۱۸۲ AQI رسید.
این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است که بر این اساس افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
این در حالی است که مدارس امروز اهواز فعال هستند و دستگاه‌های متولی اقدامی برای تعطیلی مدارس در این شرایط آلودگی نکرده‌اند.
این در حالی است در ساعت ۱۰ صبح امروز شاخص کیفی هوای تهران ۱۶۱ AQI در حالی در همین مدت شاخص هوای اهواز ۱۸۲ AQI در نشان می‌دهد در حالی مدارس در تهران غیر حضوری شده‌اند ولی در اهواز مدارس فعال هستند.
منبع : مهر نیوز