مددجویان بهزیستی روانسر نیازمند حمایت‌های ویژه اشتغالزایی هستند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سعدی مصطفی زاده بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز چند معلولیتی روژبین در شهرستان روانسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر کاری اراده‌ای باشد مطمئناً محقق می‌شود و امروز مرکز چند معلولیتی در شهرستان روانسر با کمک سازمان بهزیستی و حمایت‌های مسئولین محقق شد. وی افزود: سازمان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سعدی مصطفی زاده بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز چند معلولیتی روژبین در شهرستان روانسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر کاری اراده‌ای باشد مطمئناً محقق می‌شود و امروز مرکز چند معلولیتی در شهرستان روانسر با کمک سازمان بهزیستی و حمایت‌های مسئولین محقق شد.
وی افزود: سازمان بهزیستی در بسیاری از مدیریت بحران‌ها به خوبی نقش آفرینی کرده است.
مصطفی زاده خاطر نشان کرد: در ۱۰ سال اخیر یکی از موضوعات مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت بحث اشتغال بوده است و خوشبختانه سازمان بهزیستی در حوزه اشتغال با توجه به اعتبارات که در تبصره ۱۶ جذب شده و اخیراً با توجه با اعتبارات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های که در استان کرمانشاه وجود دارد اقدامات خوبی را انجام داده است.
فرماندار روانسر تصریح کرد: اعتبارات بیشتری برای نهادهای حمایتی استان کرمانشاه و شهرستان‌های روانسر اخذ خواهد شد.
وی ادامه داد: در کنار نهادهای حمایتی به ویژه سازمان بهزیستی استان کرمانشاه خواهم بود و افتتاح این مرکز را یک موفقیت میدانم چرا که این امکان را فراهم می‌کند که مردم از تردد به جوانرود استان کرمانشاه بی‌نیاز شوند.

منبع : مهر نیوز