مذاکره کنندگان مراقب فریب دشمن باشند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: مذاکره کنندگان باید مراقب باشند تا فریب شیطان بزرگ را نخورند. وی با اشاره به اینکه اعتمادی که به امضای کِری (وزیر وقت امور خارجه آمریکا) داشتند، منجر به جام زهر برجام شد، افزود: به مذاکره […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: مذاکره کنندگان باید مراقب باشند تا فریب شیطان بزرگ را نخورند.
وی با اشاره به اینکه اعتمادی که به امضای کِری (وزیر وقت امور خارجه آمریکا) داشتند، منجر به جام زهر برجام شد، افزود: به مذاکره کنندگان توصیه می‌کنیم به توصیه‌های رهبر فرزانه اعتماد کنند و نه دشمن.
امام جمعه ایلام ادامه داد: برجام ثابت کرد لبخندها باعث نمی‌شود تا دشمن از شرارت‌های خود کوتاه بیاید.
کریمی تبار اضافه کرد: مذاکره کنندگان باید به خاطر اشتباهات فاحشی که در مذاکرات گذشته به وجود آمد و خسارات جبران ناپذیر به ملت ایران، از مردم عذرخواهی کنند و از درگاه خداوند متعال توبه کنند.
مشارکت حداکثری عامل پیشرفت کشور
وی عنوان کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ماه، فرازِ فراموش نشدنی از تاریخ انقلاب است و دشمن تلاش می‌کند با ناامیدی، مردم را از حضور پای صندوق‌های رای باز دارد.
امام جمعه ایلام افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، مهمترین عامل پیشرفت کشور و موجب رفع مشکلات اقتصادی است.
کریمی تبار بیان کرد: در تبلیغات انتخابات باید اخلاق اسلامی مورد توجه خواص و طرفداران نامزدها قرار بگیرد. کسی حق ندارد نامزدها را هتک حرمت کند و در زندگی خصوصی سایر نامزدهای انتخابات سَرک بکشد تا از این طریق از آرای دیگر نامزدها بکاهد و این اوج بی اخلاقی است.
وی گفت: در انتخابات، با تعقل، شناخت، حضور آگاهانه پیدا کنیم و تحت تاثیر احساسات قرار نگیریم.
قصه تلخ مظلومیت فلسطین
امام جمعه ایلام اضافه کرد: سوم خرداد ماه به عنوان روز فتح خرمشهر، باب جدیدی در ادامه جنگ به وجود آورد و روز مقاومت و ایثار و پیروزی است.
وی با اشاره به اینکه مردم و رزمندگان با تکیه بر ایمان توانستند، دشمن را از سرزمین بیرون کنند، تصریح کرد: فتح خرمشهر به ما آموخت، اراده‌ای که در میدان باشد کاربرد دارد و مذاکره چیزی جز فریب به دنبال ندارد.
کریمی تبار اضافه کرد: از مهمترین دغدغه‌های جهان، قصه تلخ مظلومیت فلسطین و جنایات رژیم کودک کش صهیونیست است که بی رحمانه با کودکان و زنان برخورد می‌کنند که البته این اقدامات پایان عمر این رژیم را کوتاه خواهد کرد.

منبع : مهر