مراجعه روزانه ۱۳۰ بیمار کرونایی به بیمارستان امام حسین(ع)بهارستان

ناصر عباسی دزفولی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه اکنون تنها بیمارستان بهارستان سرریز از بیماران کرونایی است، بیان کرد: متأسفانه تعداد مرگ‌ومیر در اثر این ویروس نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است. وی در این رابطه افزود: متأسفانه بخش قابل توجهی از توان کادر درمان بیمارستان بدون مرخصی صرف مداوای […]

ناصر عباسی دزفولی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه اکنون تنها بیمارستان بهارستان سرریز از بیماران کرونایی است، بیان کرد: متأسفانه تعداد مرگ‌ومیر در اثر این ویروس نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است.
وی در این رابطه افزود: متأسفانه بخش قابل توجهی از توان کادر درمان بیمارستان بدون مرخصی صرف مداوای بیماران کرونایی می‌شود، به‌طوری که تعداد مراجعین کادر درمان را به زانو درآورده است.
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بهارستان بابیان اینکه ظرفیت کرونایی بیمارستان بهارستان تا دوبرابر حد معمول بیمار پذیرش کرده است، افزود: برای اینکه هیچ بیماری پشت درب بیمارستان نماند مجبور شدیم، از ظرفیت تخت‌های سایر بخش‌ها استفاده کنیم.
عباسی ادامه داد: متأسفانه هر روز به تعداد بستری‌ها اضافه می‌شود و اگر این روال ادامه داشته باشد این بیمارستان دیگر باید از چرخه خدمت به بیماران غیر کرونایی حذف شود.
وی با اشاره به اینکه روزانه بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ بیمار کرونایی به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، اذعان داشت: تعدادی از مراجعان به خاطر مشکل حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه و مابقی در بخش بستری موقت پذیرش می‌شوند که این موضوع بسیار نگران‌کننده است