مراسم بزرگداشت فردوسی به صورت مجازی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مهدی عبدالمالکی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به ۲۵ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت فردوسی شاعر پارسی زبان اظهار کرد: مراسم بزرگداشت فردوسی با توجه به وجود محدودیت‌های کرونایی، بر بستر فضای مجازی در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. وی افزود: این مراسم ساعت ۱۸ امروز از طریق صفحه اینستاگرامی […]

مهدی عبدالمالکی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به ۲۵ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت فردوسی شاعر پارسی زبان اظهار کرد: مراسم بزرگداشت فردوسی با توجه به وجود محدودیت‌های کرونایی، بر بستر فضای مجازی در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم ساعت ۱۸ امروز از طریق صفحه اینستاگرامی kermanshah_gardeshgari به صورت زنده از یکی از اقامتگاه‌های تاریخی کرمانشاه برگزار می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: اجرای گروه شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان این سازمان، سخنرانی علیرضا شهرستانی پژوهشگر حوزه ادبی و از اساتید دانشگاه و نقالی توسط ۲ نفر از نقالان بزرگ شهر کرمانشاه از جمله برنامه‌های مراسم گرامیداشت فردوسی است.
عبدالمالکی با بیان اینکه در پایان برنامه از فعالان عرصه شاهنامه و شاهنامه پژوهی تقدیر به عمل خواهد آمد، تصریح کرد: این مراسم در محل اقامتگاه تاریخی کرمانشاه با حضور جمع محدودی از فعالان حوزه شاهنامه برگزار می‌شود.
وی افزود: شاهنامه یک فرهنگ است که اصالت زبان فارسی به آن مدیون است.

منبع : مهر نیوز