مراسم عقدکنان در ویژه برنامه رادیو/ازدواج آسان را ترویج می‌کنیم

مجتبی حسنی تهیه کننده «جانم شو» در مورد این برنامه که جمعه دهم تیرماه از رادیو جوان روی آنتن می‌رود به خبرنگار سردبیر پرس گفت: در «جانم شو» به مناسبت سالگرد پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) سعی داریم با برگزاری یک مراسم عقدکنان ساده، فرهنگ ازدواج آسان را ترویج دهیم و […]

مجتبی حسنی تهیه کننده «جانم شو» در مورد این برنامه که جمعه دهم تیرماه از رادیو جوان روی آنتن می‌رود به خبرنگار سردبیر پرس گفت: در «جانم شو» به مناسبت سالگرد پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) سعی داریم با برگزاری یک مراسم عقدکنان ساده، فرهنگ ازدواج آسان را ترویج دهیم و از تشکیل خانواده بگوییم.
وی اضافه کرد: در این برنامه مراسم عقدکنان ۲ جوان را داریم، که به همدیگر سخت نگرفتند و از نظر اقتصادی یکدیگر را تحت فشار قرار ندادند. همچنین خانواده‌های آنها نیز این زوج را به ازدواج آسان تشویق کردند. ما سعی کردیم از ۲ روز قبل به صورت مستند با زندگی آنها همراه شویم و در ادامه این مستند را به برنامه زنده گره بزنیم و همراه این زوج وارد استودیوی رادیو جوان شویم.
حسنی ادامه داد: در این ویژه برنامه، استودیوی شبکه جوان، یک اتاق عقد کوچک خواهد شد و قرار است پس از عقد با این زوج و خانواده‌هایشان در مورد سادگی این ازدواج گفتگو کنیم. همچنین هدایایی از سمت رادیو جوان و آستان قدس رضوی متبرک به اسم امام رضا (ع)، تقدیم این زوج جوان خواهد شد.
مجتبی حسنی در مورد بخش‌های دیگر این برنامه نیز توضیح داد: «جانم شو» بخش‌های جذاب دیگری مثل مولودی خوانی و اجرای زنده موسیقی خواهد داشت. همچنین در بخشی از برنامه نیز با مشاغلی که با ازدواج مرتبط هستند از طلافروش تا اجاره دهنده تاج عروس، در مورد ازدواج آسان گفتگو خواهیم کرد تا هر چه بیشتر این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.
«جانم شو» به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی و با اجرای صدیقه مرادی و سینا هوشمندی، جمعه ۱۰ تیر از ساعت ۱۹ روی آنتن زنده شبکه رادیویی جوان خواهد رفت.
منبع : مهر نیوز