مرحله استانی جشنواره سرود فجر در خراسان جنوبی برگزار می شود

محمد رضا نباتی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود و گروه‌های سرود استان تا پایان بهمن می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در سایت جشنواره ثبت نام کنند. به گفته وی هر گروه سه کار خود را در یکی […]

محمد رضا نباتی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود و گروه‌های سرود استان تا پایان بهمن می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در سایت جشنواره ثبت نام کنند.

به گفته وی هر گروه سه کار خود را در یکی از موضوع‌های سیزده گانه برای حضور در این جشنواره می‌تواند ارائه کند و پایان بهمن داوری سرودها انجام و از حداقل ۱۰ گروه برتر تقدیر می‌شود.

به گفته وی ۱۵ اسفند مرحله استانی این جشنواره برگزار می‌شود و در نهایت یک یا دو گروه برتر استان به مرحله کشوری جشنواره معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: اختتامیه مرحله کشوری جشنواره تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و رأی‌گیری مردمی در قالب برنامه‌ای مانند عصر جدید انجام می‌شود.

نباتی با بیان اینکه بخش ویژه جشنواره برای پرداختن به مکتب و شخص حاج قاسم اختصاص یافته است، تصریح کرد این جشنواره ویژه برادران است و گروه‌های سرود بدون محدودیت سنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته وی گرو های سرودی هم که بخواهند می‌توانند سرودهای اجرا شده را باز خوانی کنند که در آن هماهنگی و چگونگی اجرا مهم است.