مرحله اول توزیع کمک هزینه تهیه لوازم التحریر به فرزندان زندانیان

به گزارش سردبیر پرس، سید حشمت الله حیات الغیب با بیان اینکه یکی از برنامه‌های انجمن حمایت زندانیان مرکز کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان فرزندان زندانیان تحت پوشش است، اظهار داشت: با هدف ایجاد روحیه نشاط و تشویق فرزندان زندانیان نیازمند به کسب تعلیم و تربیت و پیشگیری از ترک تحصیل آنان، با […]

به گزارش سردبیر پرس، سید حشمت الله حیات الغیب با بیان اینکه یکی از برنامه‌های انجمن حمایت زندانیان مرکز کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان فرزندان زندانیان تحت پوشش است، اظهار داشت: با هدف ایجاد روحیه نشاط و تشویق فرزندان زندانیان نیازمند به کسب تعلیم و تربیت و پیشگیری از ترک تحصیل آنان، با همت یکی از خیرین مبلغ ۳۸۵ میلیون ریال جهت خرید لوازم التحریر به خانواده‌های آنان اهدا شد.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز افزود: با برنامه ریزی انجام شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای این خانواده‌ها کلاس‌های آموزش مهارت‌های زندگی نیز برگزار شد.
حیات الغیب گفت: در پایان آموزش و اهدای کارت‌های کمک هزینه تحصیلی، به هر خانواده یک بسته مواد پروتئینی نیز تحویل گردید.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز افزود: به زودی و با کمک خیرین در مرحله بعدی به حساب ۱۰۰۰ نفر از فرزندان زندانیان کمک هزینه تحصیلی واریز خواهد شد.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خیرین گفت: از خیرین در خواست داریم با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود از خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت کنند.
لازم به ذکر است: شماره حساب ۰۱۰۰۴۹۳۳۱۰۰۰۱ بانک ملی (سیبا) و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۱۴۰۲۵ به نام انجمن حمایت زندانیان مرکز جهت دریافت کمک‌های خیرین است.

منبع : مهر نیوز