مردم باید به شکل شفاف در جریان عملکرد داوطلبان قرار بگیرند

صادق بهرامی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باعث تقویت نظام و کشور خواهد شد. وی با بیان اینکه انتخاب درست و با دقت باعث می‌شود مردم طعم خدمت را بچشند، تاکید […]

صادق بهرامی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باعث تقویت نظام و کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخاب درست و با دقت باعث می‌شود مردم طعم خدمت را بچشند، تاکید کرد: اگر مردم در انتخاب خود چه شورا و چه ریاست جمهوری دقت نکنند و از روی احساس و بر مبنای سیاست و بدون دقت در گزینه‌های انتخاب اصلح، فردی را برگزینند چهار سال دیگر شاهد نارضایتی مردم و ناامیدی جوانان و در نهایت تباه شدن سرمایه‌های شهر و کشور خواهیم بود.

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان داران اظهار داشت: داوطلبان باید مردم را ناظر بر عملکرد خود ببینند، اگر این گونه باشد دروغ نمی‌گویند و تصمیمات درست و واقع‌بینانه‌ای می‌گیرند که منفعت مردم و نظام رعایت شود.

وی افزود: عملکردهای داوطلبان باید بر مبنای اصول درست مدیریتی باشد و وعده‌هایی که می‌دانند عملیاتی نخواهد شد را به مردم ندهند.

بهرامی با بیان اینکه عملکرد منتخب مردم باید مورد رضایت خداوند در وهله نخست و همچنین مورد تأیید ملت ایران باشد، افزود: باید دقت کنیم چه کسانی را برای ساختن ایرانی آباد انتخاب می‌کنیم، مردم باید افرادی را برگزینند که به معنای واقعی کلمه خدمتگزار ملت و نظام باشند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولی در قبال عملکرد خود پاسخگو نباشد یعنی تنها رأی مردم را برای رسیدن به قدرت می‌خواهد که این نوع رفتار باعث دوری از ملت، عدم اعتماد مردمی و در نهایت ناامیدی مردم از منتخب خود و نظام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر