مردم با اطمینان خاطر به خرید روزانه خود بپردازند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در دیدار با رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان فردیس ضمن تقدیر از همراهی‌های کسبه این شهرستان، افزود: طرح عادلانه سازی یارانه‌ها با انگیزه بهره مندی حداکثری مردم از یارانه‌ها اجرایی می‌شود. وی ادامه داد: کسبه به معنای حقیقی حبیب خدا هستند و همواره در ادوار سخت یار […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در دیدار با رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان فردیس ضمن تقدیر از همراهی‌های کسبه این شهرستان، افزود: طرح عادلانه سازی یارانه‌ها با انگیزه بهره مندی حداکثری مردم از یارانه‌ها اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: کسبه به معنای حقیقی حبیب خدا هستند و همواره در ادوار سخت یار و همراه مردم بوده اند.
عبداللهی گفت: اکنون تمامی کالاهای اساسی مردم در بازار به وفور وجود دارد و مردم با اطمینان به خرید روزانه خود بپردازند.
وی افزود: ایجاد انبارهای احتکار خانگی موجب التهاب در بازار می‌شود بنابراین با آگاهی بخشی به مردم از اهداف جراحی اقتصادی می‌توانیم به آرامش بازار ثبات بدهیم.
استاندار البرز گفت: به طور قطع دولت سیزدهم با شجاعت و برنامه ریزی دقیق وارد شده و مردم، صنف و صنعت را مورد حمایت جدی قرار می‌دهد.
وی افزود: قیمت آرد برای دولت به ۱۶ هزار تومان می‌رسد و با همین مبلغ به صنف و صنعت می‌دهد ولی در قیمت نان سنتی تغییر ایجاد نمی‌شود و صنوف و صنایع از تسهیلات ویژه ای برخوردار می‌شوند.

منبع : خبرگزاری مهر