مردم در راستای مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه وپرشور حرکت کنند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله دری نجف آبادی صبح پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی بیت المقدس اراک اظهار کرد: نماز عید فطر نماز شکرگزاری است و روزه‌داران این ماه باید تلاش کنند تا پس از این ماه نیز در مبارزه با نفس و شیطان بکوشند. توجیهی برای جنایت کابل […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله دری نجف آبادی صبح پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی بیت المقدس اراک اظهار کرد: نماز عید فطر نماز شکرگزاری است و روزه‌داران این ماه باید تلاش کنند تا پس از این ماه نیز در مبارزه با نفس و شیطان بکوشند.

توجیهی برای جنایت کابل وجود ندارد

وی با اشاره به جنایت مدرسه سیدالشهدا (ع) در کابل و شهادت دانش آموزان این مدرسه افزود: در زمان جاهلیت و در عصر فرعون نیز جنایاتی به این حد از قساوت و پستی سراغ نداریم و هیچ توجیهی برای این جنایات وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با مردم افغان و خانواده‌های داغ‌دیده ابراز همدردی و این جنایت وحشیانه را محکوم می‌کند.

فلسطین در سایه مقاومت اسلامی در راستای آگاهی و عزتمندی حرکت می‌کند

دری نجف آبادی با اشاره به مقاومت فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در قدس شریف بیان کرد: فلسطینی‌ها روزی با سنگ مقابل اسرائیل می‌جنگیدند اما امروز موشک‌های آنان تل‌آویو را مورد اصابت قرار داده است؛ این تحولات به برکت آگاهی و عزتمندی است که در سایه مقاومت اسلامی حاصل شده‌است.

وی تاکید کرد: بشریت اقدامات جنایتکارانه اسرائیل، انگلیس و آل سعود را محکوم می‌کند اما جای تأسف دارد که کشورهای خائن منطقه حامی این جنایتکاران هستند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: کشورهای خائن منطقه تصور می‌کنند سازش با رژیم صهیونیستی امنیت آنها را تأمین می‌کند اما این کشورها سخت در اشتباه هستند.

مردم حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد: اقشار مختلف مردم جامعه باید خود را برای برگزاری انتخابات آگاهانه و پرشور آماده کرده و این تکلیف شرعی و ملی را به بهترین شکل ایفا کنند و مردم باید در این آزمون سیاسی در سایه آگاهی و تعهدشان بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود بیفزایند.

دری نجف آبادی بیان کرد: اقشار مختلف مردم باید کمرهای همت را برای رشد تولید، رشد اقتصادی، صرفه‌جویی و قناعت ببندند و با مجاهدت اقتصادی در راستای گره‌گشایی از مشکلات کشور قدم بردارند.