مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

به گزارش سردبیر پرس، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده، فراجا اظهار داشت: تقارن امروز که روز امامت حضرت ولی عصر (عج) با هفته فراجاست، تقارن بسیار مبارکی است، امیدوارم فراجای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی از عهده مسئولیت و مأموریت‌های خود برآید. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه […]

به گزارش سردبیر پرس، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده، فراجا اظهار داشت: تقارن امروز که روز امامت حضرت ولی عصر (عج) با هفته فراجاست، تقارن بسیار مبارکی است، امیدوارم فراجای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی از عهده مسئولیت و مأموریت‌های خود برآید.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما از روز غیبت کبری مراحل زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و اوج آن مرحله‌ای است که اکنون در آن قرار داریم افزود: نظام جمهوری اسلامی بر اساس آرمان‌های قرآن کریم و مکتب نورانی اهل بیت (ع) بوده لذا این مرحله نسبت به مراحل گذشته تفاوت ماهوی دارد.
امام جمعه قم با بیان اینکه حجت را خداوند بر ما تمام کرده و حکومتی بر اساس ارزش‌های دینی برپا شده است گفت: احکام الهی را باید همگان اعم از مسئولان و مردم در راستای ارزش‌های اسلامی رعایت کنند.
دبیر شورای عالی حوزه علمیه با اشاره به اینکه امروز در عصر غیبت قرار داریم تصریح کرد: دست اندرکاران دین در عصر غیبت استنباط کنندگان احکام الهی بوده و آن را به جامعه عرضه می‌کنند، حکومت دینی و جمهوری اسلامی باید حافظ امنیت جامعه باشد.
امام جمعه قم اضافه کرد: هم حفظ ارزش‌ها و هم حفظ امنیت و آرامش در جامعه اسلامی به پلیس واگذار شده است، پلیس امروز پا را فراتر گذاشته و علاوه بر امنیت داخل، امنیت مرزها را نیز برعهده دارد و دوشادوش پاسداران و ارتشی‌ها از مرزها محافظت می‌کند.
وی تاکید کرد: اگر مأموریت پلیس حفظ آرامش، امنیت و پاسداری از ارزش هاست باید از سوی همگان مورد حمایت قرار گیرد، پلیسی می‌تواند تأمین کننده امنیت بوده و در خیابان‌ها و مراکز حساس حضور داشته باشد که با روحیه، توان و اقتدار بالا باشد.
نیروی انتظامی کشور چشم بینای نظام اسلامی است
دبیر شورای عالی حوزه علمیه با بیان اینکه انتظامی کشور چشم بینای نظام اسلامی است تصریح کرد: تعامل مردم با پلیس باید چگونه باشد، آیا مردم تعامل و حمایت می‌کنند یا بی تفاوت بوده و رویارویی کرده که راهی خطرناک به وجود می‌آید چه نظام اسلامی و چه نظامی غیر از نظام اسلامی باشد، در هر حال باید از پلیس حمایت شود.
امام جمعه قم با اینکه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم نظام اسلامی شده است گفت: با پیروزی نظام اسلامی نظام طاغوت برچیده شد و نظامی حاکم شد که زمینه‌ساز ظهورمنجی عالم بشریت است.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند تصریح کرد: با اقتداری که از رهبری (مدظله العالی) و نیروهای مسلح سراغ داریم امنیت کشور سرآمد است و اقتضا می‌کند مردم حامی نیروهای عزیز انتظامی باشند.
امام جمعه قم با تاکید بر اینکه فراجا خود را خدمتگزار صادق مردم می‌داند، افزود: انتظار مردم از انتظامی کشور حفظ آرامش و امنیت و انتظار انتظامی از مردم حمایت، همدلی و همراهی است.
وی با بیان اینکه مردم ما دشمن شناس هستند به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: معظم له تمام مصادیق را بیان کرده و اتمام حجت کردند باید کسانی که تقویت کننده طراحی دشمن هستند از رفتار خود برگردند.
امام جمعه قم گفت: اغتشاش و غارت اموال و برادر کشی، دشمن شاد کردن است و اگر نارضایتی وجود دارد باید از طریق مراکزی که وجود دارد پیگیری و از مسیر قانونی به حق خود رسید.

منبع : مهر نیوز