مردم کردستان باید از منابع درآمدی معادن بهره مند شوند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام حج ابراهیمی اظهار کرد: حج کنگره عظیمی برای نشان دادن اتحاد و انسجام مسلمانان است. وی افزود: تا زمانی که مسلمانان در کنار همدیگر باشند، توطئه‌های دشمنان اسلام راه به جایی نخواهد برد لذا برپایی هرچه باشکوه […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام حج ابراهیمی اظهار کرد: حج کنگره عظیمی برای نشان دادن اتحاد و انسجام مسلمانان است.
وی افزود: تا زمانی که مسلمانان در کنار همدیگر باشند، توطئه‌های دشمنان اسلام راه به جایی نخواهد برد لذا برپایی هرچه باشکوه کنگره عظیم حج امری مهم و دشمن شکن است.
امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته به ظرفیت‌های سرشار کردستان در حوزه معادن اشاره کرد و گفت: از طریق معادن استان درآمدهای بسیاری کسب می‌شود که انتظار می‌رود سهم مردم از این معادن وصول شده و برای توسعه منطقه در نظر گرفته شود.
ماموستا رستمی افزود: در آینده نزدیک شاهد حضور رئیس جمهور در استان کردستان خواهیم بود که امیدواریم این سفر منشأ برکات بسیاری برای استان شود.
امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به وضعیت معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مردم با سختی‌های بسیاری در تأمین مایحتاج زندگی مواجه هستند که انتظار داریم دستگاه متولی تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها و مقابله با محتکران و سودجویان از فشار بیشتر بر مردم جلوگیری کنند.

منبع : مهر نیوز