مرمت و بازسازی ۲۰ واحد مسکونی در زاهدان /ساخت ۱۵ واحد محرومین

سرهنگ محمد نخعی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: ساخت و مرمت واحدهای مسکونی اقشار ضعیف، گوشه‌ای ازا قدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با اشاره به اینکه، یکی از رهاوردهای اقدام جهادی، خوشحالی محرومان است، گفت: طی یکسال گذشته […]

سرهنگ محمد نخعی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: ساخت و مرمت واحدهای مسکونی اقشار ضعیف، گوشه‌ای ازا قدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با اشاره به اینکه، یکی از رهاوردهای اقدام جهادی، خوشحالی محرومان است، گفت: طی یکسال گذشته ۲۰ واحد مسکونی اقشار ضعیف در شهرستان زاهدان مورد مرمت و بازسازی و ۱۵ واحد مسکونی با اعتباریک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای محرومان ساخته شده است.
وی از بازسازی ۲۰ باب مدرسه در طرح بسیج سازندگی طی این مدت خبر داد و افزود: دو باب خانه عالم نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در حاشیه شهر زاهدان احداث شده است.
سرهنگ نخعی تصریح کرد: به منظور توسعه فرهنگ قرآنی یک مرکز دار القرآن با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان نیز در حاشیه شهر زاهدان مورد بهره برداری قرار گرفته است.