مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد پردیس دانشگاه آزاد معرفی شد

به گزارش سردبیر پرس، در این مراسم که با حضور هیات رئیسه واحد و جمعی از دانشجویان و همچنین جانشین و بازرسی ناحیه و نهاد نمایندگی ولی فقیه مقاومت بسیج استان تهران برگزار شد از زحمات افشین ترکاشوند در سمت مسئول بسیج دانشجویی واحد تقدیر و سید امیر حسین ملجاء به عنوان مسئول جدید این […]

به گزارش سردبیر پرس، در این مراسم که با حضور هیات رئیسه واحد و جمعی از دانشجویان و همچنین جانشین و بازرسی ناحیه و نهاد نمایندگی ولی فقیه مقاومت بسیج استان تهران برگزار شد از زحمات افشین ترکاشوند در سمت مسئول بسیج دانشجویی واحد تقدیر و سید امیر حسین ملجاء به عنوان مسئول جدید این سمت معرفی شد.
در ابتدای این مراسم دکتر عباسپور ضمن بیان این نکته که دانشجویان بسیجی پیشقراول و پرچمدار کلیه امور دانشگاه هستند و نه فقط امور فرهنگی، تصریح کرد:فعالیتهای بسیج در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی و جهادی و ورزشی به خوبی این نکته را تصدیق می کند و الحمدلله بسیجیان ما در طول این سالها بازوی معاونت های مختلف واحد بودند.
در ادامه معاونت های حراست، علمی، اموزشی، دانشجویی و بین الملل و واحد هم در سخنانی کوتاه از زحمات افشین ترکاشوند تشکر و برای سید امیر حسین ملجا آرزوی موفقیت کرد.
دهقان جانشین ناحیه مقاومت بسیج استان تهران هم طی سخنانی ضمن اشاره به ایجاد تغییراتی در زمینه معاونت های بسیج عنوان کرد:فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان دانشجو سبب شده که ما معاونت های جدیدی از جمله معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری در سطح بسیج دانشجویی راه اندازی کنیم که این مساله باعث گردیده بسیج علاوه بر کار فرهنگی در سایر امور از جمله مطالبه گری هم وارد شود و تعامل بیشتری با مسئولین منطقه داشته باشد.وی همچنین از مسئولین واحد خواست کمافی السابق با بسیج دانشجویی همکاری لازم را داشته باشند.
در ادامه سید امیر حسین ملجا مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد ضمن تشکر از افشین ترکاشوند اظهار امیدواری کرد بتواند از عهده وظیفه ای که بر دوشش گذاشته شده برآید.
این مراسم با اهدای لوح تقدیر به ترکاشوند و قرائت حکم مسئولیت آقای ملجا و قرائت حکم مسئولیت آقای افشین ترکاشوند بعنوان مسول محور شمال شرق به پایان رسید.