مسابقات اسکواش دختران استان مرکزی با شناخت نفرات برتر پایان یافت

سوسن طوفانی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: مسابقات همزمان با تعطیلی سالن‌های ورزشی در سراسر کشور به خاطر شیوع موج چهارم کرونا در ۲ مرحله با استقبال خوب ورزشکاران استان مرکزی به صورت ضربات «والی فورهند» و «یک هند» در بستر فضای مجازی برگزار شد. وی افزود: برگزاری رقابت‌ها در بستر فضای […]

سوسن طوفانی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: مسابقات همزمان با تعطیلی سالن‌های ورزشی در سراسر کشور به خاطر شیوع موج چهارم کرونا در ۲ مرحله با استقبال خوب ورزشکاران استان مرکزی به صورت ضربات «والی فورهند» و «یک هند» در بستر فضای مجازی برگزار شد.
وی افزود: برگزاری رقابت‌ها در بستر فضای مجازی، علاوه بر شناخت نفرات برتر، ایجاد تحرک و نشاط و زدودن رخوت و سستی میان دختران جوان را در شرایط کرونایی، دنبال کرد.
رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی، خاطر نشان کرد: پس از انجام ۲ مرحله رقابت بین شرکت کنندگان در نهایت، عسل محمدی با ۷۱ ضربه مقام نخست را کسب کرد. آیدا قانعی با ۷۰ ضربه نایب قهرمان شد. فتانه فراهانی با ۶۵ ضربه در جایگاه سوم ایستاد و هلیا نعیمی با ۶۳ ضربه و محیا صباغی با ۶۱ ضربه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
به گفته رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی، شیوا تجویدی مسؤول کمیته مسابقات این هیأت، بر رقابت‌ها نظارت داشت.