مساجد به محور تحولات فرهنکی، هنری و رسانه‌ای تبدیل شوند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، رضا ثقتی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش رونمایی از رویداد مثل چراغ در رشت، اظهار کرد: تربیت و پرورش هنرمندان انقلابی و مسجدمحور اساس ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است. وی با بیان اینکه هنرمندان انقلابی سکان دار اصلی مبارزه در جنگ نرم هستند، افزود: تولیدات هنری و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، رضا ثقتی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش رونمایی از رویداد مثل چراغ در رشت، اظهار کرد: تربیت و پرورش هنرمندان انقلابی و مسجدمحور اساس ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
وی با بیان اینکه هنرمندان انقلابی سکان دار اصلی مبارزه در جنگ نرم هستند، افزود: تولیدات هنری و فرهنگی در جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هنرمندان انقلابی باید پرچمدار جهاد تبیین باشند، گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری با محوریت مساجد، لباس جهاد تبین در عرصه‌های مختلف را به تن کنند.
ثقتی با بیان اینکه مساجد محور تحولات فرهنکی، هنری و رسانه‌ای قرار گیرد، اضافه کرد: مساجد از دیرباز محل اتفاقات و جریان‌های فکری و انقلابی بوده است.
وی با اشاره به اهمیت راه اندازی رویداد فرهنگی و آموزشی مثل چراغ، افزود: مساجد محور برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری این رویداد قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری مهر