مس پروژه پرسپولیس را پیاده کرد/ فخیم بهترین بازیکن لیگ فوتسال بود

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: اگر قهرمانی یک یا دو بار رخ بدهد می‌توان گفت اتفاقی بوه است ولی تیم مس چهار بار متوالی قهرمان شد و این نشان می‌دهد چه مدیریت قوی پشت این تیم است. مس حداقل تغییرات را در بازیکنان […]

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: اگر قهرمانی یک یا دو بار رخ بدهد می‌توان گفت اتفاقی بوه است ولی تیم مس چهار بار متوالی قهرمان شد و این نشان می‌دهد چه مدیریت قوی پشت این تیم است. مس حداقل تغییرات را در بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی داشت و پروژه پرسپولیس در فوتبال را پیاده کرد.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال تاکید کرد: نقش محمدرضا کافی مدیرعامل مس در این قهرمانی خیلی پررنگ است. همینطور علی افضل سرمربی مس که لایق سرمربیگری در تیم ملی است! فرهاد فخیم کاپیتان مس درون زمین عالی بود و به نظرم بهترین بازیکن لیگ بود. حیف که این بازیکن در تیم ملی نیست!
شمس درباره دلیل ناکامی گیتی پسند برای رسیدن به عنوان قهرمانی یادآور شد: هر شش تیم حاضر در مرحله پلی آف شایسته بودند. گیتی پسند یکی دو نتیجه غیر قابل باور گرفت از جمله باخت به فرش آرا و مس. این نتایج گیتی را از قهرمانی دور کرد. در مجموع گیتی پسند سال موفقیت آمیزی داشت و نایب قهرمانی هم عنوان کمی نیست. باید به تیم سن ایچ هم اشاره کنیم که بسیار تیم ارزشمندی نشان داد.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پایان درباره اینکه لیگ امسال به گفته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بازیکن جوانی به تیم ملی معرفی نکرده است، گفت: به نظر من این لیگ استعدادهای زیادی داشت که تیم ملی می‌تواند از این چشمه بازیکنان استفاده و ماهی‌های بزرگی را صید کند!
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، انتقاد به کادر فنی تیم ملی فوتسال نسبت به عدم جوانگرایی این تیم در حالی صورت می گیرد که ناظم الشریعه روز گذشته در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در این خصوص توضیحاتی ارائه کرده بود: « درباره دعوت بازیکنان جوان به تیم ملی برداشت‌ نادرستی از سوی برخی رسانه‌ها انجام شده است. بازیکنان جوانی که در لیگ حضور دارند از یکسال گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و همگی زیر نظر کادرفنی بودند. بسیاری از بازیکنانی که بابت دعوت نشدن به تیم ملی از آنها نامبرده شده است، اتفاقا در اردوی تیم ملی حاضر شدند. منظور من این بود که بازیکنان جوان حاضر در لیگ را به تیم ملی دعوت کردیم و دیگر بازیکنی که دیده نشده باشد باقی نمانده است.»