مشارکت وحضور گسترده مردم بزرکترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است(تصاویر)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مشارکت وحضور گسترده مردم بزرکترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  گفت: مشارکت وحضور گسترده مردم  بزرکترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر دکتر محمد تقی ایرانی پیش ازظهر روزیکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در ساختمان آدینه اظهار داشت: مشارکت قابل توجه مردم در ۴ دهه گذشته در انتخابات بعنوان نماد مقبولیت نظام  در راستای تحقق نظام مردم سالاری دینی ارزیابی میشود.

وی با اشاره به شرایط پیچیده و ویژه پساترامپ و آغاز حکمرانی بایدن در آمریکا و تاثیر آن در مناسبات بین المللی  گفت : مدیریت اوضاع  فعلی در شرایط شیوع ویروس کرونا و تداوم تحریم ها علیه ملت ایران خصوصا محروم کردن مردم ایران از امکانات دارو و درمان نقطه سیاه تحریم هاست که مردم ایران آنرا فراموش نخواهد کرد.  ولی به لطف خداوند متعال و تلاش شبانه روزی مدافعین سلامت و رعایت مردم امروز شرایط کرونا حتی بهتر از کشورهای اروپایی و آمریکا این ویروس کنترل شده است.

دکتر ایرانی  بابیان اینکه درسطح بین الملل با یک وضعیت جدیدروبروهستیم و آن نیز علنی شدن و جدی تر شدن خصومت نظام سلطه ودشمنان نظام و پر رنگ شدن تقابل مسیر حق وباطل است یادآور شد: دخالت مستقیم وبی واسطه واعلام رسمی رئیس جمهور آمریکا ونخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شهادت  سردار دلها شهید سلیمانی و نیز دانشمند هسته ای ایران شهید محسن فخری زاده در طول ۴دهه گذشته بی سابقه بوده است واین نشان از تغییر روش نظام  سلطه برعلیه ملت ایران و گسترش جنگی تمام عیار در حوزه های سیاسی اقتصادی و امنیتی است.

وی با اشاره به نگاه و نقش پدرانه نماینده ولی فقیه دراستان که زمینه ساز وحدت و همدلی مسئولان خواهدبوداضافه کرد :وحدت وهمدلی کم نظیر مسئولان   دراستان بوشهر یک نعمت الهی است که باید به خوبی در راستای خدمت بیشتر به مردم استفاده شود ودراین مسیر همه  مسئولان استان ازجمله استاندار پرتلاش وخستگی ناپذیر استان همه تلاش خود را معطوف اجرای سیاست های دولت و توسعه استان نموده است.

وی از ائمه جمعه  وجماعات بعنوان سلسله الذهب جمهوری اسلامی  نام برد وتاکیدکرد: همان طور که مسئولین  اجرایی به دنبال خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه هستند در امور دین و اخلاق نیز ائمه محترم جمعه و روحانیت دلسوز و متدین تلاشهای ارزشمندی دارند.  دارند. معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار  گفت : ظرفیت های استان بوشهر در قلب خلیج فارس در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی همچنین نیروگاه هسته ای و پایانه خارک در کشور بفرد بوده و در کنار آن ظرفیت گردشگری ، صنایع دستی و بوم گردی و تجارت دریایی بوشهر را قطب توسعه کشور خواهد نمود .

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم اساس حیات یک جامعه هستند افزود:بنابراین  کارحوزه سیاسی امنیتی واجتماعی حیاتی است ولذا  مدیریت قوی  اسلامی  انقلابی ومردم داری نشان از درجه بالای عرصه معرفتی وقدرت بالای عقلانیت مدیریتی است که مقام معظم رهبری  نیز همواره به این نکته تاکید داشته ودارند.

وی بااشاره  به اینکه ۵۰ درصد مدیریت موضوع مردم داری بعنوان نقطه آغاز تمدن سازی است تصریح کرد : خدمت به مردم  در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بایددغدغه اول  مسئولین ماباشد .

نماینده ولی فقیه دراستان تاکیدکرد : در فضای کلان برنامه ریزی مدیریت فرصت محور باید جایگزین مدیریت تحلیل محور شود یعنی اینکه قبل از ایجادحادثه بایدبفکر رفع مسائل ومشکلات باشیم تا شاهد حوادث  وبحران  ها نباشیم والبته درحوزه زیست محیطی هم مشکل داریم  وموضوع پیگیری  نقشه جامع، پیگیری حوادث طبیعی درلایه های مختلف محضرمقام معظم رهبری تقدیم شده است ودراین راستا دراستان  مدیریت پیشگیرانه بحران ها و چالش ها ونیز مدیریت ایجاد آرامش سیاسی واشراف امنیتی لازم است .

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر جزو ۵ استان برتر کشور در حوزه امنیتی  سیاسی واجتماعی  قراردارد به وجود فرهنگ وشعور بالای مردم استان بعنوان عامل اصلی این موضوع اشاره کردوگفت : مردم داری درعرصه اجتماعی یک نگاه بنیادین واستراتژیک است واگر نگاه مردم داری نباشد دچارچالش جدی خواهیم شد ودراین زمینه همواره رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید داشته اند زیرا مردم باید همواره در صحنه باشند و دولت نیز در عرصه خدمت به این مردم پیشقدم و پیشتاز باشند.

انتهای پیام/