مشکل کم آبی در ایلام جدی گرفته شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن بهرام نیا ظهر پنجشنبه در سفر به شهرستان ایوان از پروژه انتقال آب از سد کنگیر به دشت زرنه ایوان بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آب این سد و مشکلات کشاورزان قرار گرفت. استاندار ایلام در این بازدید که با حضور سارا فلاحی نماینده مردم ایلام […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن بهرام نیا ظهر پنجشنبه در سفر به شهرستان ایوان از پروژه انتقال آب از سد کنگیر به دشت زرنه ایوان بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آب این سد و مشکلات کشاورزان قرار گرفت.
استاندار ایلام در این بازدید که با حضور سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد ضمن دیدار با کشاورزان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.
وی در ادامه از وضعیت خشکسالی در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: امسال به سبب کاهش کم سابقه نزولات جوی، ایلام در صدر خشکسالی کشور قرار گرفته است.
بهرام نیا در ادامه با اشاره به رایزنی‌های خود در مرکز گفت: در دیدارها با وزیر نیرو و دیگر مسئولان مرتبط مسائل مربوط به خشکسالی به ویژه مشکلات آب و برق استان مطرح و پیگیری شده است.
استاندار ایلام در پایان به مدیران آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان دستور داد در اسرع وقت مسائل و مشکلات کشاورزان این بخش را برطرف کنند.

منبع : مهر