مصوبه پرداخت تسهیلات بانکی به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت،مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹ در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد،با امضای «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد. هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۴ مهر ۱۴۰۰، با اختصاص مبلغ […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت،مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹ در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد،با امضای «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.
هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۴ مهر ۱۴۰۰، با اختصاص مبلغ ۷۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد ۴ درصد در مناطق روستایی و ۵ درصد در مناطق شهری به منظور تکمیل احداث واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹ در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد با ضمانت زنجیره‌ای موافقت کرد.
همچنین به موجب این مصوبه، بنیاد مسکن موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبار فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کند.

منبع : مهر نیوز