معادله‌ای جدید توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی شکل گرفته است

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المنار، هیأتی از حزب‌الله لبنان به ریاست شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل این جنبش با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «اسامه حمدان» و «احمد عبدالهادی» اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیروت دیدار کرده است. شیخ نعیم قاسم در این دیدار اظهار داشت: […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المنار، هیأتی از حزب‌الله لبنان به ریاست شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل این جنبش با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «اسامه حمدان» و «احمد عبدالهادی» اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیروت دیدار کرده است.
شیخ نعیم قاسم در این دیدار اظهار داشت: معادله‌ای جدید و تعیین کننده توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی شکل گرفته است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: حزب‌الله «همواره با مقاومت فلسطین، جهاد مردم این کشور و آزادسازی قدس است. ما به منظور حمایت، تأیید و پشتیبانی از فلسطینی‌ها در تمام مسیرها همراه آن‌ها هستیم و همواره به وظایف، آنطور که گام‌ها و مراحل مختلف ایجاب می‌کند، عمل خواهیم کرد».
وی با بیان این مطلب افزود: این اقدام مطابق با دستور سید حسن نصرالله دبیرکل [حزب‌الله] صورت گرفته تا تأکید شود ما با آن‌ها و با مقاومت ملت سربلند و شجاع فلسطین هستیم؛ ملتی که چنین موضع شرافتمندانه‌ای در رویارویی با دشمن اسرائیلی دارد.