معاون سازمان تبلیغات اسلامی به خراسان شمالی سفر می‌کند

حجت‌الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به سفر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی به خراسان شمالی اظهار کرد: یکی ازبرنامه‌های این سفر بازدید از ظرفیت‌های اداری مجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی؛ حوزه هنری و سردبیر پرس در خراسان شمالی است. مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سفر مدیران ارشد […]

حجت‌الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به سفر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی به خراسان شمالی اظهار کرد: یکی ازبرنامه‌های این سفر بازدید از ظرفیت‌های اداری مجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی؛ حوزه هنری و سردبیر پرس در خراسان شمالی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سفر مدیران ارشد به استان را کمک به توسعه زیرساخت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی دانست و افزود: طی سفر «محمد روح‌الامینی» علاوه بر پیگیری امور اداری، وضعیت خانه‌های عالم و اقدامات پشتیبانی برای تقویت حوزه فرهنگ دینی در خراسان شمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی در انتها خاطرنشان کرد: تلاش برای تقویت ظرفیت‌های حوزه هنری و سردبیر پرس در خراسان شمالی در این سفر انجام می‌شود تا بتوان جریان هنری و رسانه‌ای برای ارتقا نگاه دینی در شئون مختلف جامعه و مردم استان را شاهد باشیم.