معرفی پرفسور عزت‌الله رئیسی اردکانی به عنوان چهره برتر آب ایران

به گزارش سردبیر پرس، پرفسور عزت‌الله رئیسی اردکانی، مشاور علمی و عضو کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی فارس و استاد دانشگاه شیراز در ششمین همایش بزرگداشت روز ملی آب که با شعار «ارزشگذاری آب، توسعه پایدار و منفعت همگانی» در اتاق ایران برگزار شد، به عنوان اثرگذارترین چهره حوزه آب در ایران انتخاب شد و مورد […]

به گزارش سردبیر پرس، پرفسور عزت‌الله رئیسی اردکانی، مشاور علمی و عضو کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی فارس و استاد دانشگاه شیراز در ششمین همایش بزرگداشت روز ملی آب که با شعار «ارزشگذاری آب، توسعه پایدار و منفعت همگانی» در اتاق ایران برگزار شد، به عنوان اثرگذارترین چهره حوزه آب در ایران انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

از دلایل انتخاب پرفسور رئیسی می‌توان به فعالیت‌های فرهنگی و عملی او در زمینه آب طی سال‌های متوالی در داخل و خارج کشور اشاره کرد.

این استاد تمام دانشگاه، مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه شیراز و مدرک دکترای مهندسی آب شناسی را از دانشکده مهندسی دانشگاه ایالتی کلرادو آمریکا اخذ کرده است.

او از سال ۱۳۶۱ تاکنون استاد گروه آب شناسی بخش علوم زمین دانشگاه شیراز و از سال ۱۳۸۸ استاد گروه زمین شناسی زیست محیطی نیز بوده و به مدت دو سال استاد همکار بخش زمین شناسی دانشگاه ایالتی کنتاکی غربی بوده است.

منبع : مهر نیوز