مقابله با تخلفات واحدهای اقامتی غیرمجاز در استان سمنان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد حمیدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به افزایش ماندگاری و میزان مسافران نوروزی در سال جاری، تاکید کرد: با عنایت به اینکه به پایان تعطیلات نوروزی نزدیک می‌شویم، تمهیدات لازم برای خیل عظیم بازگشت مسافران اندیشیده شده است. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد حمیدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به افزایش ماندگاری و میزان مسافران نوروزی در سال جاری، تاکید کرد: با عنایت به اینکه به پایان تعطیلات نوروزی نزدیک می‌شویم، تمهیدات لازم برای خیل عظیم بازگشت مسافران اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تأمین محل اقامت مسافران در نظر گرفته شود، ابراز کرد: در روزهای باقی مانده تا سیزدهم فروردین ماه موج بازگشت مسافران نوروزی را شاهد خواهیم بود.
معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه با توجه به پایان تعطیلات و افزایش تعداد مسافران نیاز است که خدمات نوروزی از جمله سوخت، کشیک‌های نوروزی و … در حالت آماده باش باشند، بیان کرد: واحدهای غیرمجاز اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند و همین امر منجر به بروز مشکلاتی برای مسافران و واحدهای مجاز می‌شود
حمیدی با بیان اینکه دستگاه‌های ذی ربط باید برای این موضوع اقدامی را صورت دهند، تاکید داشت: با واحدهای اقامتی غیرمجاز برخورد جدی شود.
به گزارش مهر، در نوروز سال جاری شاهد دریافت برخی مبالغ از مسافران برای اسکان توسط برخی بومگردی ها و واحدهای اقامتی بودیم که اعتراض مسافران را به دنبال داشت سردبیر پرس استان سمنان به صورت مفصل در گزارشی به این امر پرداخت.