مقاومت مردم غزه را باید ستود/تل آویو تحمل موشک‌های بیشتر را نداشت

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المیادین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: مقاومت مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها را باید ستود. بر اساس این گزارش، دبیرکل حزب الله لبنان افزود: مقاومت فلسطین همچون مقاومت لبنان نشان داد که می‌تواند از ملت خود دفاع کند. مقاومت فلسطین همچنین نشان […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المیادین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: مقاومت مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها را باید ستود.
بر اساس این گزارش، دبیرکل حزب الله لبنان افزود: مقاومت فلسطین همچون مقاومت لبنان نشان داد که می‌تواند از ملت خود دفاع کند. مقاومت فلسطین همچنین نشان داد که قادر است معادله بازدارندگی را تثبیت و شروط خود را به دشمن صهیونیستی تحمیل کند.
سید حسن نصرالله عنوان کرد: در اینجا لازم است به شجاعت فلسطینیان در پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی نیز توجه شود. اگر عملیات ترور فرماندهان مقاومت بی پاسخ می‌ماند، اسرائیل به مسیر خود ادامه می‌داد.
وی افزود: امروز کاملاً واضح بود که دشمن صهیونیستی برای توقف جنگ تلاش می‌کند. علت این مسئله هم آن است که صهیونیست‌ها تحمل ضربات موشکی بیشتری را نداشتند.
سید حسن نصرالله همچنین یادآور شد: شرایط دشمن صهیونیستی اجازه نمی‌داد که به تجاوز نظامی خود در غزه ادامه دهد. اگر جنگ مدت زمان بیشتری ادامه پیدا می‌کرد، طرف‌های بسیاری برای متوقف کردن آن مداخله می‌کردند.

منبع : مهر نیوز