ممنوعیت تردد شبانه در اصفهان اعمال می‌شود

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد شبانه که به دلیل شیوع کرونا در اصفهان و ۱۰ شهر استان اجرا شد، از ۲۶ شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه به دلیل فعالیت مراکز واکسیناسیون لغو شده بود، اظهار داشت: با توجه به اتمام این بازه زمانی از […]

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد شبانه که به دلیل شیوع کرونا در اصفهان و ۱۰ شهر استان اجرا شد، از ۲۶ شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه به دلیل فعالیت مراکز واکسیناسیون لغو شده بود، اظهار داشت: با توجه به اتمام این بازه زمانی از روز ۱۶ مهر ماه اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد از سر گرفته شد.
وی افزود: از شهروندان درخواست داریم نسبت به ممنوعیت‌های اعمال شده توجه داشته باشند چرا که نظارت جدی با استفاده از دوربین‌های کنترل و نظارت سطح شهر انجام می‌شود.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان همچنین به فعالیت ویژه مراکز ارائه خدمت پلیس راهور در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: خدمات شماره‌گذاری، تعویض پلاک، ترخیص وسایل نقلیه، صدور گواهینامه، امور آموزشگاه‌های رانندگی و…. علاوه بر ساعت اداری از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و از تاریخ ۱۷ مهر ماه تا ۲۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری مهر