ممنوعیت فروش اجباری کالا به همراه روغن نباتی در کرمانشاه

مسعود بیگلری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به تخلف برخی واحدهای صنفی در استان کرمانشاه اظهار کرد: فروش روغن نباتی به شرط خرید کالاهای دیگر توسط واحدهای صنفی تخلف بوده و شهروندان در صورت مشاهده موارد این چنینی باید به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گزارش […]

مسعود بیگلری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به تخلف برخی واحدهای صنفی در استان کرمانشاه اظهار کرد: فروش روغن نباتی به شرط خرید کالاهای دیگر توسط واحدهای صنفی تخلف بوده و شهروندان در صورت مشاهده موارد این چنینی باید به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گزارش دهند.
وی افزود: با توجه به شکایت واصله به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مبنی بر فروش اجباری کالا به همراه روغن تنظیم بازار توسط یکی از واحدهای صنفی خشکبار، بازرسان این سازمان به محل اعزام شدند.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: تخلف واحد صنفی مذکور در پرونده وی ثبت و صاحب واحد صنفی برای بررسی و صدور حکم لازم به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.
وی با بیان اینکه تخلف پرونده واحد صنفی مذکور ۳۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: فروش اجباری کالا به همراه محصولات دیگر غیر قانونی است و حتماً با متخلفان برخورد می‌شود.