مهاجم ایران در فهرست ناامیدکننده‌های لیگ فوتبال اوکراین

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این فصل ابتدا در تیم المپیک دونتسک اوکراین حضور داشت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم زوریا لوهانسک شد. زاهدی در مجموع برای این دو تیم ۱۰ گل زد اما حالا سایت «تریبونا» اوکراین او را در فهرست ناامید کننده‌های لیگ این کشور قرار […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این فصل ابتدا در تیم المپیک دونتسک اوکراین حضور داشت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم زوریا لوهانسک شد. زاهدی در مجموع برای این دو تیم ۱۰ گل زد اما حالا سایت «تریبونا» اوکراین او را در فهرست ناامید کننده‌های لیگ این کشور قرار داده است.
این سایت درباره زاهدی نوشت: «مهاجم ایرانی در نیم فصل نخست لیگ، عملکرد درخشانی داشت و بهترین گلزن نیم فصل اول در ترکیب تیم المپیک شد. این عملکرد توجه تعدادی از باشگاه‌ها از جمله زوریا را به خود جلب کرد و منجر به انتقال به این تیم شد. با این حال، این انتقال بزرگ‌تر از عملکرد شهاب در تیم زوریا برای نیم فصل دوم بود.»
در ادامه این مطلب آمده است: «این مهاجم نتوانست تبدیل به بازیکن اصلی تیم شود و عملکرد مورد انتظار را نشان بدهد. اگرچه باید اذعان داشت که هر دو گل او برای زوریا در نهایت باعث پیروزی شد و ۶ امتیاز به تیم داد. شاید بعد از اردوهای آماده سازی کامل در تابستان با تیم، شهاب هماهنگی و سازگاری بهتری داشته باشد و بتواند خودش را ثابت کند همانطور که در پاییز این کار را در تیم المپیک کرد اما اکنون نمی‌توان با قاطعیت گفت که شهاب و زوریا از این انتقال سود برده‌اند.»