مه موضعی برخی از جاده های زنجان را فرا گرفته است

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش باران و برف، مه موضعی در محورهای زنجان به دندی، زنجان به بیجار، زنجان به خدابنده، زنجان به طارم و آزاد راه‌های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین حاکم است و این امر […]

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش باران و برف، مه موضعی در محورهای زنجان به دندی، زنجان به بیجار، زنجان به خدابنده، زنجان به طارم و آزاد راه‌های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین حاکم است و این امر باعث کاهش دید رانندگان شده است.
وی اظهار کرد: همچنین مه در گردنه‌های کوهستانی استان محسوس است و رانندگان در این محورها حتماً از چراغ مه شکن استفاده کنند.
معاون راهداری استان زنجان گفت: با توجه به گزارش هواشناسی بارش باران و برف در استان آغاز شده و مردم در حد ممکن از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند.
یوسفی با بیان اینکه ۳۰ راهدار خانه با بیش از ۵۰۰ نیرو در طرح زمستانی راهداری مشارکت دارند، ابراز داشت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.