موانع پیش روی هشت واحد تولیدی در استان همدان برداشته شد

به گزارش سردبیر پرس، «ظاهر پورمجاهد» روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: در بیست و دومین جلسه ستاد تسهیل استان همدان مشکلات ۶ وارد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی اضافه کرد: برخی از این واحدها مشکلاتی […]

به گزارش سردبیر پرس، «ظاهر پورمجاهد» روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: در بیست و دومین جلسه ستاد تسهیل استان همدان مشکلات ۶ وارد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: برخی از این واحدها مشکلاتی در حوزه بانکی از جمله قسط بندی معوقات بانکی  داشتند همچنین برخی از مشکلات اداری نیاز به رایزنی و مذاکره با تهران برای تسهیل و رفع آن بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: همچنین  ۲ مورد در زمینه تمدید مصوبه گذشته ستاد تسهیل بود که این موضوع نیز مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.
پورمجاهد با تاکید بر اینکه پیگیری اجرای مصوبات ستاد با جدیت دنبال می شود، گفت: با رفع موانع و اجرایی شدن طرح ها شاهد تثبیت اشتغال و طرح های توسعه و امکان انجام فعاتلیت بیشتر فراهم می شود.
وی یادآوری کرد: هر چند همه مصوبات پیگیری و رصد می شوند اما به طور معمول ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل به طور ۱۰۰ درصد عملیاتی شده و ۳۰ درصد مابقی از جمله مشکلات پیش روی دامداری ها و سازمان حمل و نقل و پایانه ها نیاز به زمان بیشتری برای اجرا یا مجوز از تهران دارند.