موفقیت امروز دیپلماسی ایران؛ محصول شجاعت مردان میدان نظیر حاج قاسم

معاون پیشین فرهنگی فرمانده کل سپاه گفت: موفقیت امروز ایران در دیپلماسی حاصل شجاعت مردان میدان نظیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، مسئولان بدانند تا تولید قدرت نشود، کسی آن کشور را حساب نمی‌کند.
سردبیر پرس -سردار پاسدار محمد جواد قهرمانی ، با تأکید بر اینکه موفقیت امروز ایران در دیپلماسی حاصل شجاعت مردان میدان نظیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: این موفقیت را مدیون آن سردار بزرگ هستیم، مسئولان بدانند تا تولید قدرت نشود، کسی آن کشور را حساب نمی‌کند.
معاون پیشین فرهنگی فرمانده کل سپاه نشستن قدرت‌های جهان پای میز مذاکره و تحویل گرفتن دیپلماسی ایران را حاصل خدمات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و اضافه کرد: شهید سلیمانی نه تنها بر گردن نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران حق دارد، بله این حق را بر گردن جهان اسلام هم دارد.
قهرمانی بر تأثیر خون پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر فعال کردن دیپلماسی ایران تأکید کرد و افزود: این خون به ایران و جهان اسلام عزت دوباره بخشیده است.

قهرمانی اصطلاح «یکی در و یکی دروازه» را درباره بی توجهی مسئولان به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا استفاده کرد و گفت: این دست مسئولان تأکیدات مقام معظم رهبری را از این گوش می‌گیرند و از آن گوش بیرون می‌کنند، برخی‌ها تنها برای خوش کردن دل آمریکایی‌ها حرف می‌زنند و ان‌شاءالله سر عقل بیایند و بفهمند خون شهید سلیمانی‌ها، پیشرفت دیپلماسی را به همراه داشته است.