میانگین سنی مدیران جدید استان قم کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید مهدی قریشی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قم که در محل این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: دولت سیزدهم در انتصابات مدیران، رویکرد جوانگرایی داشته و میانگین سنی قبلی مدیران ۴۵ سال بوده که مدیران جدید استان ۷ سال سن […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید مهدی قریشی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قم که در محل این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: دولت سیزدهم در انتصابات مدیران، رویکرد جوانگرایی داشته و میانگین سنی قبلی مدیران ۴۵ سال بوده که مدیران جدید استان ۷ سال سن کمتری دارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم با اشاره به توانمندی مدیران استان قم ابراز داشت: قم در زمینه نیروی انسانی ظرفیت‌های خوبی دارد و بسیاری از مدیران شاخص کشوری در این استان پرورش یافتند.
وی عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت استان قم تلاش شده از ظرفیت مدیران استانی و بومی در مسئولیت‌های مختلف استفاده شود.
قریشی با بیان اینکه می‌بایست قدردان توفیق خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی باشیم افزود: این توفیق در استان قم به واسطه وجود با برکت کریمه اهل بیت (ع) و مسجد مقدس جمکران اهمیت بالاتری دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم تاکیدکرد: مدیران استان نباید نگاه جزیره‌ای و دستگاهی داشته باشند و همه دستگاه‌ها می‌بایست با هم افزایی؛ اهداف دولت را محقق کنند.
وی ادامه داد: مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان قم می‌بایست در راستای جذب حداکثری منابع مالی، تسهیل فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذاری ها حداکثر تلاش و همت خود را به کار گیرد.

منبع : مهر نیوز