میزبانی جشنواره تئاتر استان تهران از آثار بخش سردار سلیمانی

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر استان تهران، در آخرین روز از اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران (۵ آذر ماه) ۴ اثر در بخش تولیدات ویژه سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود. امروز در پردیس تئاتر تهران، نمایش «این وآن» نوشته مهدی صالحیار به کارگردانی محمد احمدی از […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر استان تهران، در آخرین روز از اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران (۵ آذر ماه) ۴ اثر در بخش تولیدات ویژه سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.
امروز در پردیس تئاتر تهران، نمایش «این وآن» نوشته مهدی صالحیار به کارگردانی محمد احمدی از شهرستان پاکدشت ساعت ۱۴:۳۰ و ۱۶:۳۰ در سالن علی نصیریان، نمایش «پرواز با بال‌های سوخته» نوشته مهدی اکبری به کارگردانی محمد ستوده از شهرستان پاکدشت ساعت ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن داوود رشیدی، نمایش «نذر عباس» نوشته و کاری از محمد یزدی از شهرستان ملارد ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در سالن مشایخی و نمایش «عقیق» نوشته شهرام سلطانی به کارگردانی سیدامیر حسینی از شهرستان قدس ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سالن محمود استادمحمد به اجرا در می‌آید.
این بخش با حمایت حوزه هنری استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران برنامه‌ریزی شده است.
آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران ۶ آذر ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

منبع : مهر نیوز