می‌توانیم در شوراها وحدت کنیم/دربعضی استانها به لیست مشترک رسیدیم

حجت الاسلام محمد حسین موسی پور عضو شورای وحدت در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، ضمن اشاره به اینکه ارائه فهرست شورای شهر در حال بررسی است، گفت: پیش از این هم اعلام شده بود که در شورای وحدت بر اساس ۴ محور اصلی و ۲۵ شاخص تعیین شده، صلاحیت‌ها بررسی می‌شود و در مرحله […]

حجت الاسلام محمد حسین موسی پور عضو شورای وحدت در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، ضمن اشاره به اینکه ارائه فهرست شورای شهر در حال بررسی است، گفت: پیش از این هم اعلام شده بود که در شورای وحدت بر اساس ۴ محور اصلی و ۲۵ شاخص تعیین شده، صلاحیت‌ها بررسی می‌شود و در مرحله اول رزومه و صلاحیت ۳۰۰ نفر بر اساس همین شاخص‌ها بررسی شد و بعد از آن طی چند مرحله، به یک فهرست ۴۲ نفره رسیده‌ایم.
وی درباره اینکه برای ایجاد وحدت و جلوگیری از ارائه لیست‌های مختلف شوراها از جانب جریان انقلابی و ارزشی اقداماتی انجام شده است، افزود: تمایل در دو طرف برای وحدت وجود دارد و رایزنی‌هایی آغاز خواهد شد که امیدواریم به نتیجه برسد. ما از وحدت و ارائه یک لیست واحد با شورای ائتلاف استقبال می‌کنیم، اما هنوز رایزنی‌ها شروع نشده است.
عضو شورای وحدت تصریح کرد: به صورت کلی ارتباطاتی در جهت ایجاد وحدت بین شورای وحدت و ائتلاف وجود دارد و می‌توانیم به یک وحدت در ساختار و یا حداقل در مصادیق کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر برسیم.
موسی پور با تاکید بر اینکه ارتباطات، رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی هایی برای وحدت و همگرایی میان دو شورا وجود دارد، بیان کرد: امیدواریم این وحدت به زودی تحقق پیدا کند.
وی با بیان اینکه شورای وحدت برای تمام شهرهای کشور برای انتخابات شوراهای اسلامی، فهرست انتخاباتی در چارچوب شاخص‌های مشخص شده ارائه خواهد داد که توجه ویژه به جوانان و بانوان خواهیم‌داشت، اعلام کرد: طبق گزارشاتی که داریم تا امروز در بعضی استان‌ها، شورای وحدت و شورای ائتلاف توانسته‌اند به لیست واحدی دست پیدا کنند.