نابودی رژیم اسرائیل زمینه استقرار حکومت جهانی را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم، ایشان آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین نام‌گذاری کردند که تحول بزرگی در مسیر جبهه مقاومت با این نام‌گذاری ایجاد شد. وی بیان کرد: اسرائیلی که […]

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم، ایشان آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین نام‌گذاری کردند که تحول بزرگی در مسیر جبهه مقاومت با این نام‌گذاری ایجاد شد.

وی بیان کرد: اسرائیلی که ادعای نیل تا فرات داشت با تدبیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری به یک زندان بزرگ تبدیل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: اسرائیل چندین حلقه امنیتی دور خود از دیوارهای بتنی چندم‌تری تا سیم‌خاردارها و فضاهایی ایجاد کرده و عملاً با این ابتکار جهان اسلام در مقابل این غده سرطانی متحد و منسجم شد.

رژیم صهیونیستی امروز در پیکر جهان اسلام عارض شده است

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسرائیل را غده سرطانی دانستند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز در پیکر جهان اسلام عارض شده و جهان اسلام با این غده سرطانی دچار مشکلاتی شده است.

یوسفی گفت: اگر در کشورهای مختلف ظلم، ناجوانمردی، اجحاف در حق مردم، کودک‌کشی، جنگ یمن و عملیات تروریستی در افغانستان و پاکستان انجام می‌شود، ریشه تمام این مشکلات و حوادث در غده سرطانی یعنی اسرائیل غاصب است.

وی ادامه داد: امروز در هر جای سرزمین پهناور اسلامی کارشکنی در رسیدن دارو، معاملات، تحریم‌ها، ترورها و هر مشکل و آسیبی در سرزمین اسلامی و مجموعه کشورهای اسلامی مشاهده می‌کنیم، نقش اسرائیل در آن کاملاً واضح و روشن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه بر اساس فرموده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره)، باید به سوی محو و نابودی این غده سرطانی برویم، متذکر شد: با از بین رفتن این غده سرطانی تمام علائم بیماری دیگری که در پیکر جهان اسلام است از بین خواهد رفت و زمینه استقرار حکومت جهانی فراهم خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر