نان گران نمی‌شود/ افزایش سهمیه آرد ۵۱ نانوایی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، نشست جهاد تبیین اقتصادی ویژه روحانیت شاخص تبریز ظهر امروز یک شنبه با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاونان اقتصادی و سیاسی استانداری در محل اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد. محمد کلامی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه مهمترین مسائل مطرح شده بین افکار عمومی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، نشست جهاد تبیین اقتصادی ویژه روحانیت شاخص تبریز ظهر امروز یک شنبه با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاونان اقتصادی و سیاسی استانداری در محل اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.
محمد کلامی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه مهمترین مسائل مطرح شده بین افکار عمومی در خصوص هدفمندسازی یارانه‌ها را تشریح کرد و گفت: ارز ترجیحی حذف نشده و هدفمند شده و به صورت مستقیم به مصرف کننده که مردم هستند پرداخت می‌شود.

وی سپس در خصوص نان و آرد نیز گفت: قیمت نان گران نشده که هیچ، متوسط قیمت آرد نیز در استان کاهش یافته است. ۳۷ نانوایی آزادپز استان آرد یارانه‌ای دریافت کرده و نان به قیمت پایینی پخت می‌کنند.
کلامی از افزایش سهمیه آرد ۵۱ نانوایی در آذربایجان شرقی از یک تا ۳ کیسه آرد در روز خبر داد و افزود: ۱۰ نانوایی نیز در شهر تبریز از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ فعال هستند.

در این جلسه تراب محمدی معاون سیاسی استانداری نیز گفت: دشمن تلاش می‌کند تا طرح هدفمندسازی یارانه‌ها با شکست روبه رو شود.
وی سپس گفت: اگر این طرح موفقیت آمیز باشد شاهد کم اثر شدن تحریم‌ها و رشد و توسعه کشور خواهیم بود.

منبع : مهر نیوز